جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس اوکراین ،اکانت قانونی پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
سونی سابقه طولانی در بازیهای پلتفرمر مبتنی بر طلسم موفق دارد، از Spyro the Dragon گرفته تا Crash Bandicoot تا Ratchet و Clank و Jak و Daxter. در سال 2013، با عرضه PS4، این شرکت سعی کرد نام جدیدی را به این لیست اضافه کند: Knack. متأسفانه، Knack یک نیم تنه بود. نه تنها خود شخصیت جذاب نبود، بلکه بازی به خاطر تکراری بودن و داستان غیر جالبش مورد انتقاد قرار گرفت. هنگامی که سونی اعلام کرد که Knack در چهارمین رویداد سالانه PlayStation Experience در دسامبر گذشته دنبالهای را دریافت میکند، دارندگان PS4 یک ناله جمعی کردند. اما برخلاف همه شانس ها، Knack 2 موفق میشود از نوار پایین تعیینشده توسط سلف خود با مانع عبور کند و خود را به عنوان یک ورود محکم (اگر غیرقابل تماشا) به ژانر رقابتی پلتفرمهای سه بعدی معرفی کند.
هر قهرمان پلتفرم باید استعدادی داشته باشد
هر قهرمان پلتفرم باید استعدادی داشته باشد. سونیک سریع است، Ratchet دارای زرادخانه عظیمی از اسلحه است و ماریو… می تواند روی شما بپرد. Knack نتیجه یک آزمایش علمی است که در آن دکتر وارگاس راهی برای به هم پیوستن آثار یک تمدن باستانی پیدا کرد و یک موجود زنده و متفکر را ایجاد کرد که با جمع آوری آثار اضافی قادر به افزایش اندازه است. هر چه Knack بزرگتر شود، قویتر میشود و روشی که سطح ها مطابق با اندازه او تکامل مییابند، یکی از لذت های Knack 2 است.
هر سطح اساساً به یک شکل آشکار می شود: Knack سطح را با قد یک انسان معمولی شروع می کند، راه خود را از طریق یک سری چالش های مبارزه و پلتفرم می گذراند، یادگارهایی را در طول مسیر جمع آوری می کند و به اندازه ای بزرگ می شود که بتواند رئیس سطح را بگیرد. در واقع، Knack 2 و نسخه قبلی آن دو تا از بازیهای سه بعدی خطیتر پلتفرمینگ هستند که من تا به حال بازی کرده ام، زیرا بازیکن قادر به کنترل دوربین نیست و مسیر رو به جلو همیشه روشن است. این به خصوص چیز بدی نیست، اما نیاز به عادت کردن دارد.
پلتفرمر سه بعدی مدرن
در حالی که تقریباً هر پلتفرمر سه بعدی مدرن شامل مقداری نبرد است، Knack در قلب یک جنگجو است. در طول بازی، من صدها اجنه و روبات را مشت، لگد، پا زدن و شلیک کردم احتمالاً هزاران نفر. تقریباً هر اتاق دیگر در بازی به عنوان عرصه ای عمل می کند که Knack از توانایی های بیشمار خود برای از بین بردن دشمنان خود استفاده می کند. وقتی بازی شروع میشود مجموعه حرکتهای او نسبتاً محدود است، اما با کسب تجربه (که به عنوان Relic Energy نشان داده میشود)، گنجهای پنهان را پیدا میکند و داستان را پیش میبرد، توانایی های او از نظر تعداد و قدرت افزایش مییابد.
و او به هر حرکتی که در اختیار دارد نیاز خواهد داشت زیرا دشمنانی که با آنها روبرو می شود بدون جنگ از بین نخواهند رفت. بدها در Knack بی رحم هستند، و در حالی که کوچکترها را می توان بدون تلاش زیاد خنثی کرد، اما اگر مراقب نباشید در یک لحظه Knack را نیز از بین می برند. Knack انعطاف پذیرترین قهرمان نیست و ضربه خوردن او را موقتاً بیهوش میکند، بنابراین یافتن خود در گوشهای در برابر گروهی از حتی ضعیف ترین دشمنان اغلب باعث عذاب می شود.
دشمنان بزرگ تر هستند
و سپس دشمنان بزرگ تر هستند روبات های عظیمی که کوتوله ی Knack را حتی پس از شکستن چند جعبه مملو از یادگارها و افزایش قد به 10 فوت یا بیشتر میکنند. طفره رفتن از حملات آنها به همان اندازه مهم می شود که زمان حملات خود را تعیین کنید، زیرا آنها در عرض چند ثانیه پس از تکان دادن شمشیر یا مشت خود از مسیر خارج می شوند و به بازیکن کوچکترین پنجره را برای مقابله می دهند. من برای چالش مبارزه آماده نبودم، اما به جز تعداد انگشت شماری شلیک ارزان که من را بیرون آورد و مجبورم کرد نبردهای طولانی را از سر بگیرم، ریتم گرفتم و از نبرد به عنوان Knack لذت بردم.
اما اگر با چالش های پلتفرمینگ از بین نمی رفت، نبرد خسته کننده می شد. Knack یک جورهایی شبیه یک طلسم ضربه زننده به نظر می رسد، اما مطمئناً مانند یک طلسم کنترل نمی کند. حرکت محض در سراسر جهان Knack یکی از دو نقطه قوت اصلی بازی است. هر پلتفرمری اینقدر احساس تنگی نمیکند، به همین دلیل است که من به همان اندازه لذت میبردم که بین سکوهایی که در لحظه لمس کردن فرو میرفتند، زمانبندی پرشهایم را طوری انجام دادم که با دریچه بخار برخورد نکنم و از یک سکوی پرش کنم. چند ثانیه قبل از اینکه یک بلوک فلزی بتواند مرا خرد کند.
Knack 2
Knack 2 از نظر پلتفرمهای متنوعی که بازیکن را در مسیریابی به چالش میکشد، هیچ نقطه جدیدی را نمیگشاید، اما عمدتاً گیمپلی پلتفرمینگ را که بازیهایی مانند ماریو و ریمن را به کلاسیک تبدیل میکند، ثابت میکند. و در مورد نقاط قوت بازی، نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که جمع آوری آثار و قوی تر شدن به طور تصاعدی در طول یک سطح واحد چقدر رضایت بخش است. روشی که بازی با مقیاس به هم می ریزد، مانند Katamari Damacy خارش ایجاد می کند، و برخورد با همان دشمنانی که در ابتدای مرحله برای شما دردسر ایجاد می کردند، هرگز شگفت انگیز نیست.
بزرگتر شدن تنها ترفند Knack نیست
بزرگتر شدن تنها ترفند Knack نیست. بازیکن همچنین می تواند دکمه ای را برای رها کردن تمام آثار اضافی در هر زمان فشار دهد و Knack را به کمتر از سه فوت کاهش دهد. در این اندازه، او میتواند با پریدن از آجرهای بیرون زده، از دیوارها بالا برود، در درهای کوچک و دریچه ها قرار بگیرد و در مناطقی که Knack بزرگ فوراً دیده میشود، دزدکی دور بزند. Small Knack نیز بسیار آسیب پذیرتر است، اما یک دکمه دیگر فشار داده می شود و همه آثار فوراً به پرواز در می آیند.
قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس اوکراین در کرج و خرید گیفت کارت ، اکانت قانونی پرمیوم
جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس اوکراین ، اکانت قانونی پرمیوم ، اکانت اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
ایمیل: cdstop@cdstop.com
تلگرام : Cd stop playstion
پشتیبان : @saeedsamadi23
اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR
- cdstop
- آذر 30, 1402
- 95 بازدید