جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa24 ,ea sport fc و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
بررسی بازی God of War Ragnarok
God of War زمانی که چهار سال پیش از راه رسید تأثیر زیادی گذاشت. این اختراع مجدد کریتوس بسیار مورد توجه قرار گرفت و طرفداران مشتاقانه منتظر دنباله آن، God of War: Ragnarök بودند. بالاخره آن لحظه فرا رسید.
اما بازی جدید در دنیایی بسیار متفاوت از راه می رسد: پلی استیشن 5 به مدت دو سال در بازار است در حالی که PS4 اکنون کاملاً در قلمرو نسل آخر است.
یکی از توسعه دهندگان اخیراً اشاره کرده است که این یک بازی پلی استیشن 4 است که در قلب آن طراحی شده است تا آن پلتفرم را به حد خود برساند. اما این برای نسخه PS5 چه معنایی دارد؟ در دو سال گذشته، بحثهای زیادی در مورد معنای واقعی cross-gen وجود داشته است و خدای جنگ: راگناروک مطمئناً یک مطالعه موردی جالب را ایجاد میکند.
اولین نکته مهم
اولین نکته مهم من این است که ارائه راگناروک به طرز قابل توجهی جلا داده شده است. کار مدلسازی در طول بازی و در همه شخصیتها و موجودات خارقالعاده است، اما این فقط خود طراحی نیست، بلکه کارگردانی کلی صحنه و انیمیشن است. از آنچه من میفهمم، این صحنهها با استفاده از پرفورمنس خلق میشوند
یعنی حرکت و حرکت صورت شخصیتها گرفته میشود و از این دادهها برای ساخت هر صحنه استفاده میشود. در حالی که صحنه های بزرگتر و اکشن محور در سراسر وجود دارد، من بیشتر تحت تاثیر کیفیت مکالمات بین شخصیت های مختلف قرار گرفتم. حالات چهره و زبان بدن واقعاً شخصیت ها را به گونه ای زنده می کند که تماشای آنها را کاملاً جذاب می کند.
همانند نسخه اصلی، God of War Ragnarök:
با یک شات تک و بدون شکست ارائه شده است اما این بار، بازی اکنون دارای چندین شخصیت قابل بازی است. انتقال بیوقفه از کریتوس به آترئوس و بازگشت دوباره واقعاً توجه من را به خود جلب کرد – شما اساساً وارد صحنهای مثل کریتوس میشوید – این یک انتقال بدون درز است. با این حال، با پایان یافتن صحنه، دوربین راه خود را به آترئوس مییابد، جایی که کنترل بازیابی میشود. البته، ارائه بسیار بیشتر از شخصیت ها به تنهایی وجود دارد و اینجاست که طراحی جهان وارد بازی می شود.
شما در طول بازی از طیف وسیعی از محیط ها بازدید خواهید کرد و هر کدام طعم بصری خاص خود را ارائه می دهند. قدرت تیم سانتا مونیکا را می توان در پیچیدگی های هر قلمرو احساس کرد – چیزی که از طریق ساختار بازی امکان پذیر شده است. در اصل، به جای ارائه یک جهان باز واحد، از همان هاب و طراحی پره های بازی قبلی پیروی می کند.
این به هنرمندان اجازه میدهد تا جهانهای سفارشی و متناسب با هر قطعه از روایت کلی بسازند. در این دنیاهاست که پیشرفتها نسبت به نسل قبلی خود آشکارتر میشوند.
نورپردازی بازی
اول و مهمتر از همه، نورپردازی بازی تغییرات قابل توجهی داشته است، به خصوص در مورد نور غیر مستقیم. بله، از قبل محاسبه شده است، اما در تقریب رفتار نور کار بسیار بهتری انجام می دهد. نحوه ریختن آن به فضاهای بسته و روشن کردن غیرمستقیم محیط اطراف کریتوس، حواس را وسوسه می کند.
این شاید تاثیرگذارترین پیشرفت نسبت به بازی قبلی باشد. God of War 2018 بدون شک عنوان زیبایی است، اما محیط هایی که به طور غیرمستقیم روشن می شوند اغلب از نشت نور مرئی و سایر مشکلات مربوط به سیستم روشنایی رنج می برند.
با راگناروک، وضوح روشنایی از قبل پخته شده افزایش می یابد. در نتیجه نشت نور به میزان قابل توجهی به حداقل می رسد.
سپس از طریق گنجاندن انسداد جهتی فضای صفحه – این ویژگی که در نسخه PC نسخه اصلی 2018 گنجانده شده است، بیشتر می شود.
SSDO برای تقریبی یک پرش نور غیرمستقیم در فضای صفحه همراه با انتقال رنگ استفاده می شود.
این کمک می کند تا شخصیت و اشیاء درون محیط بهتر زمین شوند. سطح جزئیات نیز افزایش می یابد. شما مناظر با تزئینات غنی را کاوش خواهید کرد. با سازه های باستانی که اکنون در زیر زندگی گیاهان تقریباً بیگانه پژمرده شده اند. در عین حال با مناظر چشمگیرتر و در مقیاس بزرگتر به طور منظم تر برخورد می شود.
Ragnarök
Ragnarök یک بازی با کارگردانی بسیار محکم است که منحصراً بر دارایی های سفارشی ایجاد شده و تنظیم شده برای هر منطقه خاص در جهان است. حجم انبوه مش ها و مواد منحصر به فرد که در طول بازی به نمایش گذاشته شده است، خیره کننده است. Tessellation پیشرفته یکی دیگر از ویژگی های ارائه شده برای کاربران PS5 است.
این امکان افزایش سطح جزئیات را در سطح زمین فراهم می کند که در ترکیب با مواد فیزیکی دقیق تر، نتایج بسیار دقیق تری ایجاد می کند. تغییر شکل برف نیز باعث بازگشت میشود و در PS5، کیفیت تسریع نسبت به بازی قبلی افزایش مییابد و به شما اجازه میدهد تا در حین حرکت در مناظر برفی، تریلرهایی با جزئیات فراوان شکل بگیرد. عواقب یک نبرد برفی، برف پایمال شده را در پی خود بر جای می گذارد.
یکی دیگر از جنبه های حیاتی برای شبیه سازی نور، انعکاس ها هستند، منطقه ای که احساس می کنم بازی قبلی صاف شده است. بسیاری از مناطق منحصراً به نقشههای مکعبی با وضوح پایین بسیار متکی هستند، در حالی که اجرای بازتابهای فضای صفحه محدود به نظر میرسد، بهویژه وقتی صحبت از رندر آب میشود که نقطه ضعفی بود.
خدای جنگ:
راگناروک این موضوع را به چند روش مختلف اصلاح می کند. اولاً، در حالی که انعکاسهای ردیابی پرتوهای شتابدار سختافزاری واقعی در این بازی نمایش داده نمیشوند، به نظر میرسد که از راهحلی مانند Mafia: Definitive Edition استفاده میکند که در آن پرتوها در یک نقشه مکعبی با دادههای روشنایی با کیفیت بالا در آن قرار میگیرند تا مناسبترین آن را تعیین کند. رنگ و همچنین ردیابی به نسخه دقیق تر از هندسه صحنه برای تعیین بهترین مکان مکعب نقشه.
قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن، ظرفیتی، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس ترکیه در کرج و خرید گیفت کارت و خرید پلاس اوکراین پلی استیشن، خرید پلاس پلی استیشن ارزان پلاس قانون پلی استیشن اوکراین، خرید بازی gta، خرید اکانت spiderman 2 – اکانت اکسترا – اکانت پلاس اوکراین – اکانت پرمیوم
جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن، اکانت اکسترا ظرفیتی، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه، پرمیوم، اکانت اکسترا، خرید پلاس اوکراین پلی استیشن، خرید پلاس پلی استیشن ارزان پلاس قانون پلی استیشن اوکران، خرید بازی gta، خرید اکانت spiderman 2 و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
ارتباط با ما:
ایمیل: cdstop@cdstop.com
تلگرام : Cd stop playstion
پشتیبان : @saeedsamadi23
- cdstop
- تیر 11, 1403
- 363 بازدید