ما در این مطلب به مبحث A PLAGUE TALE می پردازیم. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه، پرمیوم،اکسترا، خرید پلاس اوکراین پلی استیشن، خرید پلاس پلی استیشن ارزان پلاس قانون پلی استیشن اوکران، خرید بازی gta، خرید اکانت spiderman 2 و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
بررسی بازی A PLAGUE TALE
A Plague Tale: Innocence، ساخته ی استودیوی Asobo، یک نوع داستان محور خطی می باشد که در سال ۲۰۱۹ عرضه گردید. این اثر با وجود نقص هایی که در آن بود، توانست داستان زیبایی را روایت نماید و دل خیلی از گیمرها را به دست آورد. حال دنباله ی مستقیم این نوع در شرف انتشار قرار گرفته و ما تصمیم داریم به نقد و چک کردن آن بپردازیم.
داستان ها، سرشار از لحظه های شادی بخش و غم انگیز می باشند و در عین حال پندها، آموزه ها و بعضی هیجان قابل توجهی را به مخاطب منتقل می کنند. بعضی اوقات یک داستان می تواند آن قدری عمیق و پرمفهوم باشد که شروع کننده یک جنبش مفید و تحول بخش در فرد یا حتی یک جامعه محسوب شود.
خرید اکانت A PLAGUE TALE
با این تفاسیر، می بایست حدس بزنید که برای من منتقد، تجربهی A Plague Tale: Requiem تا چه اندازه میتواند مهم باشد؛ زیرا در وهلهی اول، داستان نسخه ی اول تازگی داشت و به دور از بسیاری از کلیشه ها بود و خیلی از گیمرها، انتظار ادامه ی داستان Amicia و Hugo را داشتند. در وهله ی دوم، مطابق با وعده ی سازندگان، قرار بود تا شاهد یک تجربه ی روایت محور نسل نهمی و کامل باشیم و این مورد، انتظار و هایپ طرفداران، از قبیل من را، برای تجربه ی این اثر خیلی بالا برده بود.
حالا، من A Plague Tale: Requiem را تجربه نموده ام و بگذارید از همین اول بگویم، این بازی یک تجربه ی داستانی خاص و از نظر گرافیکی، به معنی واقعی کلمه، نسل نهمی می باشد.
خرید اکانت A PLAGUE TALE
آخرالزمانی از جنس طاعون، ولی به دور از کلیشه
تقریبا در اغلب سکانس ها و مرحله ها دست این دو خواهر و برادر از یکدیگر جدا نمی شود حتی در لحظه های اکشن
داستان بازی عمیق و تا اندازه ای طولانی می باشد. Requiem، چند ماهی بعد از بازی اول روایت می گردد و باری دیگر شما را در نقش Amicia قرار خواهد داد. بیماری Hugo در حال عود نمودن می باشد و مادر خانواده، Beatrice، تلاش دارد تا به شهر دیگری مهاجرت نماید و در خانه ای که محفل (در بازی: یک گروه قدیمی از پزشکان و کیمیاگران برجسته، که سال های سال روی بیماری اشخاصی مانند Hugo تحقیق نموده اند) برایشان در نظر دارد، سکونت نمایند تا Hugo به وسیله پزشکی افسانه ای مداوا شود.
در این میان، Hugo مدام رویایی از یک جزیره مشاهده می کند که ققنوسی در آن، او را به طرف یک برکه ی کوچک راهنمایی مینماید و زمانی که از آب برکه می نوشد، بیماری اش شفا می یابد. با این تفسیرها، Amicia ترجیح می دهد که به همراه Hugo، به دنبال جزیره باشند، درحالتی که مادر آنها فکر می نماید که محفل گزینه ی بهتری برای درمان فرزندش می باشد و دنبال نمودن یک رویای کودکانه، تحت هیچ شرایطی راه حلی منطقی نمی باشد.
داستان از اینجا کم کم اوج گرفته، شیرین می گردد، تلخ می گردد، حماسی شده و گاهی، سایه ی وحشت بر آن حکمرانی مینماید. Requiem تصمیم ندارد تا کلیشه ها را دنبال نماید، بلکه اتفاقا میخواهد در هر لحظه گیمر را غافلگیر نموده و در این میان، پندهایی بدهد که بس تفکر برانگیز و هوشمندانه می باشد.
Requiem قصهی یک خواهر دلسوز می باشد که تلاش دارد به برادرش کمک نماید؛ خواهری که در تاریکی محض، تلاش می کند چراغی برای او باشد؛ خواهری که چه در زمان مبارزات و چه در طوفان دریا، دست Hugo را رها نمی سازد.
خرید اکانت A PLAGUE TALE
طراحی واقع گرایانۀ شخصیت ها
ساده بگویم، Requiem بمب باران لحظات احساسی می باشد و آن قدر شما را غرق در خود می سازد، که به دشواری می توانید از آن دل بکنید و هنگامی که با آن پایان میخ کوب کننده به پایان می رسد، به مانیتور خودتان خیره می شوید و بارها و بارها، هر آنچه تجربه نمودید را مجددا مرور می نمائید. شخصیت پردازی و صداگذاری بازی آن قدر درست کار شده است که همه چیز را در Requiem باور می نمائید.
از همه ی این موارد زیباتر، ارتباط بین Hugo و Amicia می باشد. کمتر بازی ای را در خاطر دارم که بتواند چنین ارتباط عمیقی را بدون کوچک ترین اشکالی به تصویر بکشد. کافی می باشد زمانی که این دو با هم صحبت می نمایند، حالت Photo Mode را فعال نمائید و به چشمها و حالت صورتشان نگاه کرده تا اوج احساسات به تصویر کشیده شده به وسیله سازندگان را نظاره گر باشید. از طرف دیگر، Requiem پر از لحظه های فراز و نشیب می باشد و یک موج سینوسی دارد. درست لحظه هایی که فکر می کنید همه چیز به اتمام رسیده، یک جرقه و سپس صدای انفجار رخ می دهد.
آنتاگونیست بازی این بار انگیزه ی قابل قبول تری در مقایسه با نسخهی قبل دارد و احساس تنفر را در گیمر ایجاد می نماید و این نشانگر آن بوده که استودیوی Asobo به درستی از نسخه ی قبلی درس گرفته و اکنون یک شخصیت بد جذاب و کاریزماتیک را ارائه می کند.
خلاصه، هر چه از داستان Requiem بگویم کم می باشد. داستان در این اثر همه چیز می باشد، نمیدانم بازی ادامه دارد یا خیر، ولی به قول فیلم بازها، سکانس بعد از تیتراژ طوری بود که ساخت ادامه ای برای A Plague Tale دور از انتظار نمی باشد.
خرید اکانت A PLAGUE TALE
شوالیهی پانزده ساله
بازی بر پایه مبارزه ها و حل پازل بنا گردیده است. پازلهای بازی ساده می باشند، ولی خسته کننده نمی شوند. در Requiem، دشمنان شما دسته های بزرگ موشها و البته سربازانی می باشند که در طول داستان با آن ها آشنا می شوید. Amicia یک دختر ۱۵ ساله می باشد و قرار نیست شمشیر به دست گرفته و مثل شوالیه های آموزش دیده مبارزه نماید و سازندگان این مورد را به صورت واقع گرایانه ای به تصویر می کشند.
- cdstop
- دی 23, 1402
- 203 بازدید