MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE - اکانت قانونی پلی استیشن - خرید گیفت کارت - اکانت پلاس ترکیه در کرج - تلگرام : Cd stop playstion

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ،اکانت قانونی پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

عجیب است که فکر کنیم 13 سال از زمانی که افرادی مانند Scorpion، Kung Lao و Raiden با در Wii، اما این غیبت استودیو NetherRealm را قادر ساخته است تا در نهایت کیفیت مدل رزمی خود را به سطحی برساند که نشان دهنده ارادت آن به گور بی‌ رحمانه است. این خشکسالی در خشونت‌های فوق‌العاده غربی، سرانجام با ورود مناسب و غم‌انگیز Mortal Kombat 11 در نینتندو سوییچ، فرونشانده شد.

خرید اکانت MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE

استودیوی مستقر در شیکاگو

و شما واقعاً می‌توانید ببینید که استودیوی مستقر در شیکاگو، IL از زمان آرماگدون تا کجا پیش رفته است. به لطف بازنگری کلی مکانیک های جنگی آن در MK9، پیشرفت های خوش آمد (و شخصیت های جدید) معرفی شده در MKX هرگز بهتر به نظر نمی‌ رسند یا حرکت می‌کنند. حالت داستانی یکی از اجزای اصلی مجموعه در سال‌های اخیر پر ارزش‌ ترین حالت آن است که با تخم‌ های عید پاک و تکان دادن بی‌ وقفه به قانون ده‌ ها ساله‌ اش پر شده است. همه چیز بهینه سازی شده یا تنظیم شده است تا این ورودی به بهبود یافته ترین ورودی تبدیل شود.Injustice 2، MK11 بلافاصله مانند یک جنگنده در بدترین سلامتی احساس می شود.

MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE - اکانت قانونی پلی استیشن - خرید گیفت کارت - اکانت پلاس ترکیه در کرج - تلگرام : Cd stop playstion

سرعت کمتر هر نبرد است

اولین چیزی که متوجه خواهید شد سرعت کمتر هر نبرد است. قابلیت دویدن به طور کامل حذف شده و سرعت پیاده روی شما به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. برای هر کسی که سال‌هاست MK را بازی می‌کند به‌ ویژه دو ورودی قبلی این انتقال طولانی‌ترین زمان را برای انطباق با آن خواهد داشت، اما این یک تنظیم مهم است که ماهیت فنی‌تر M11 را نشان می‌دهد. سیستم ورودی را کاهش می دهد و آن دسته از راش های ترکیبی را که اغلب می توانند به صورت آنلاین بیش از حد اسپم شوند، کاهش می دهد. شما هنوز باید ورودی های دقیق اصلی انتخابی خود را یاد بگیرید، اما هنگامی که بر نکات و نکات مربوط به مجموعه حرکتی آنها تسلط پیدا کردید، این سرعت اندازه گیری شده به شما امکان می دهد تا واقعاً برخی ترکیب های خلاقانه کشنده را با هم ترکیب کنید.

Krushing Blows

معرفی مجدد Krushing Blows (نسخه به روز شده حرکات X-Ray از ورودی های قبلی) راهی رضایت بخش برای وارد کردن آسیب قابل توجه به حریف شما ارائه می دهد (با نگاهی اجباری به اینکه چقدر جمجمه یا ستون فقرات شما در حال شکستن است)، اما این ضربه های مرگبار است که مهم ترین تغییر را ایجاد می کند. این حملات ویژه که زمانی فعال می شوند که وضعیت سلامتی شما به طور خطرناکی کاهش یابد، بسیار شبیه به حرکت های فوق العاده از سری Injustice هستند، با خشونت خاص شخصیت که سلامتی فوق العاده 35 درصدی را از بین می برد. تنها اخطار این است که شما فقط یک بازی در هر مسابقه (نه در هر دور) دریافت می‌کنید، بنابراین وقتی یک مسابقه به دو بازیکن کاهش می‌یابد که بین آن‌ها سلامتی و ضربات مهلک آنها هنوز آماده بازی است، آن لحظات پایانی مانند قبل می‌شوند.

خرید اکانت MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE

MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE - اکانت قانونی پلی استیشن - خرید گیفت کارت - اکانت پلاس ترکیه در کرج - تلگرام : Cd stop playstion

برج‌ های کلاسیک

در کنار حالت Story، برج‌ های کلاسیک (یکی از اصلی‌ ترین عناصر سری، که در آن قبل از رویارویی با تبه‌کار جدید، کرونیکا، با یک سری از دشمنان مبارزه می‌کنید) و برج‌های زمان جدید وجود دارد. که فقط با شرایط خاصی (مانند مبارزه با حریفان با سلامتی دو برابر یا طفره رفتن از یک جریان ثابت پرتابه) تنظیمات مشابهی را ارائه می دهد. ماهیت تصادفی Towers of Time به این معنی است که شما یا ترکیبی واقعا سرگرم کننده از چالش خواهید داشت، یا یک تمرین خشم انگیز برای مدیریت نادرست خشم. همچنین The Krypt وجود دارد که به شما امکان می‌دهد طلای درون بازی را که به طور طبیعی از طریق بازی به دست می‌آورید، با کاوش در خانه جزیره شانگ سونگ، باز کردن سینه‌ها و افزایش مجموعه آیتم‌های شخصی‌سازی خود خرج کنید. این حالت از زمان Deadly Alliance وجود داشته است، و گرچه اجرای سوم شخص در ابتدا سرگرم کننده است، کیفیت نامتعادل غارت افتادن در داخل باعث می شود احساس لذت کمتری داشته باشد.

NetherRealm

هنگامی که NetherRealm اعلام کرد که در حال کار بر روی یک پورت برای نینتندو سوییچ است، مشخص کرد که هدف قفل شده 60 فریم در ثانیه کاملاً در نظرش است. پایین تر از این رقم و سرعت، دقت ورودی و تفاوت های ظریف تاکتیکی مورد نیاز برای برتری در یک بازی مبارزه ای به خصوص در سطح مسابقات حرفه ای که بدون شک MK11 در موقعیت خود قرار دارد در برابر سنگ های متوسط ​​و نا امیدی شکسته می شود. و در حالی که MK11 مجبور به کاهش بصری برای تحقق این امر شده است، این هدف 60 فریم در ثانیه صادق است، حتی زمانی که شما در حال انجام حرکات پیچیده تری مانند ضربه های Krushing هستید (چیزی که بر قسمت های قبلی منتشر شده در PS Vita تأثیر گذاشته است).

خرید اکانت MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE

MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE - اکانت قانونی پلی استیشن - خرید گیفت کارت - اکانت پلاس ترکیه در کرج - تلگرام : Cd stop playstion

در حالی که Joy Cons به خوبی با مهارت مورد نیاز برای یک بازی مبارزه ای در سال 2019 مناسب نیست (ما کنترلر حرفه ای را بهترین گزینه خارج از یک چوب مبارزه ای مناسب یافتیم)، شما می توانید بلافاصله احساس کنید که چگونه است. احساس دقیق و قدرتمند MK11. ممکن است سرعت بازی به طور هدفمند کاهش یافته باشد، اما چه در حال مبارزه با هوش مصنوعی باشید، چه به صورت محلی بجنگید یا تشنگی برای خشونت آنلاین داشته باشید، این پورت سوییچ به ندرت در مورد عملکرد دچار لغزش می شود.

خرید اکانت MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE

Wolfenstein II:

تغییرات بصری انجام شده مشابه تغییرات اعمال شده در سایر کرایه های سه گانه است که عملکرد را بالاتر از سایرین در سوییچ نگه داشته اند، مانند اولین نمایش چشمگیر Wolfenstein II: The New. کلوسوس. برای کسانی که روی PS4، Xbox One و PC بازی می‌کنند، انتقال بین کات‌سین‌ها و معرفی‌های قبل از مبارزه یکپارچه است، اما شما واقعاً متوجه تغییر در سوییچ خواهید شد. نورپردازی پویا به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، وضوح در مدل های کاراکتر و عناصر پس زمینه به طور قابل توجهی کاهش یافته است و ترکیبی بسیار آشنا از تار شدن و لبه های ناهموار وجود دارد.

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی  GOD OF WAR و  اکانت پلاس ترکیه در کرج و خرید گیفت کارت ، اکانت قانونی پرمیوم

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، اکانت قانونی پرمیوم ، اکانت اکسترا ظرفیتی و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop  تماس بگیرید.

ایمیل: cdstop@cdstop.com

تلگرام : Cd stop playstion

پشتیبان : @saeedsamadi23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه