RAYMAN - اکانت قانونی پلی استیشن - اکانت اکسترا - اکانت ظرفیتی - اکانت قانونی پرمیوم - تلگرام : Cd stop playstion - پشتیبان : @saeedsamadi23

حتی بیست سال پیش، هر عشقی نسبت به PSone رایمن سبک هنری دلپذیر می‌ توانست به سرعت به نفرت تبدیل شود. مانع دشواری بی امان، اما احساس رضایت مندی را می توان توسط گیمرهای سرسخت که برای فتح تمام هجده سطح آن تحمل کردند، پیدا کرد. به عنوان یک عنوان پنجره راه اندازی اتحادیه اروپا در دسامبر 1995، مطبوعات بازی در نحوه پاسخ به پلتفرمر 2 بعدی که در طول انتقال به نسل پنجم از کنسول ها منتشر شد، دچار تضاد بودند، زیرا پرشور ترین انتظارات آن ها بر روی پتانسیل گرافیک های چند ضلعی سه بعدی متمرکز بود. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ،اکانت قانونی پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

راه اندازی PSone

متأسفانه، یکی دیگر از عناوین راه اندازی PSone در اتحادیه اروپا، بارگذاری مجدد سریع، در مه زمان گم شد، تا حدی به این دلیل این یک بازی جن و دوان و تفنگ قدیمی بود. برعکس، زمان توسعه دو ساله به ایجاد هیاهو نسبت به Rayman کمک کرد، به خصوص با توجه به اینکه میشل آنسل و تیم Ubisoft او، ساخت بازی را از زمان شروع آن در Atari ST به توسعه آن در Atari Jaguar قدرتمندتر تغییر دادند. کنسول جدید و شیک پلی استیشن درست به موقع رسید تا یوبی سافت از فرصت مورد نیاز برای تحقق جاه طلبی اولین ماجراجویی Rayman استفاده کند.

RAYMAN - اکانت قانونی پلی استیشن - اکانت اکسترا - اکانت ظرفیتی - اکانت قانونی پرمیوم - تلگرام : Cd stop playstion - پشتیبان : @saeedsamadi23

بررسی در شماره اکتبر 1995 مجله بازی‌ های آینده‌ نگر انگلستان Ultimate Future Games، موقعیت Rayman را به عنوان یک پلتفرم‌ ساز سنتی در طول دوره‌ ای از تغییر در نظر گرفت، اما اذعان داشت که کار سختی که بر روی آثار هنری اسپرایت انجام شد ترجیحاً به یک بازی 2.5 بعدی با استفاده از چند ضلعی که کمتر اجرا شده است در این مورد شوالیه ساعتی در SEGA Saturn. صرف نظر از کاهش علاقه به دوبعدی، جلوه‌های بصری قابل ستایش بودند، زیرا بازی‌ های Ultimate Future بیان می‌ کردند که گرافیک Rayman در “ثابت می‌ کند که پلی‌استیشن پالت روی صفحه‌ ای با رنگ‌ های بیشتری نسبت به میکل آنژ دارد”.

با طرح توضیح داده شده توسط Magician

با طرح توضیح داده شده توسط Magician که در یک مقدمه متحرک سخنرانی می کند، بازی از همان ابتدا مزایای ذخیره سازی CD-ROM اضافی را به رخ می کشد. این تصویری موثر از از بین رفتن تعادل در دنیای ریمن به دلیل دزدیده شدن یک گوی مرموز به نام پروتون بزرگ توسط آقای دارک بود کلاه سیاهی که شبیه اورکو از He-Man and the Masters of the Universe بر سر دارد. اما در نهایت داستان توسط مکان‌ها و شخصیت‌های درون بازی به شکل قانع‌کننده‌تری منتقل شد.

در هر صورت، پس‌ زمینه‌ های مجلل ترسیم شده به‌عنوان تجسمی از ماجراجویی به یاد ماندنی‌ تر از خلاصه داستان کارتون بود. آنها سفری را به تصویر کشیدند که از گم شدن در جنگل‌ های عمیق جنگل رویا، تا عبور از کلیدهای پیانو که بر روی انحنای تپه‌ های بند لند خم می‌ شوند، و حیرت از بارش برف در قله‌ های کوه‌ های آبی را به تصویر کشیدند. با شش جهان در 18 سطح، یک نقطه گلوله در پشت جعبه ترجیح داد به جای محتوای آن، روی تصاویر Rayman تمرکز کند، با تاری که به طور موجهی “انیمیشن های چشم نواز با استفاده از 65000 رنگ” را ستایش می کند! (املای آمریکایی روی جعبه PAL).

RAYMAN - اکانت قانونی پلی استیشن - اکانت اکسترا - اکانت ظرفیتی - اکانت قانونی پرمیوم - تلگرام : Cd stop playstion - پشتیبان : @saeedsamadi23

یوبی‌ سافت گرافیک دوبعدی در PSone Rayman

یوبی‌ سافت گرافیک دوبعدی در PSone Rayman را به‌عنوان یک شکل هنری در نظر می‌گیرد، بنابراین اجرای آن مانند پیش‌روی استانداردهای تعیین‌شده توسط چارچوب UbiArt امروزی به نظر می‌رسد. با این حال، هنر در Rayman فقط به جلوه های بصری نسبت داده نمی شود، با یک تیم موسیقی از جمله آهنگساز Rémi Gazel، موسیقی متن بازی، تصویر هر مکان عجیب و غریب را تقویت می کند. اولین قدم های شاد از منطقه Pink Plant Woods فوراً برای هر کسی که در مورد بازی در سطح اول Rayman نوستالژیک می شود، قابل تشخیص است، و بسیار قابل توجه است که چقدر آسان است که شخصیت های بازی را فقط از آنها به یاد بیاورید. شنیدن موسیقی تم آنها برای مثال، Betilla the Fairy یک آهنگ فوق‌العاده دارد، در حالی که یک موجود فرازمینی به نام Joe یک مهمانی در مسیر رگی جو دارد.

نبردهای رئیس و همچنین متحدان گسترش می یابد

تنوع صدا به نبردهای رئیس و همچنین متحدان گسترش می یابد، بنابراین هنگامی که پرده های صحنه مانند عروسک گردان بالا می روند یک خانم پانتومیم به نام Space Mama را نشان دهید، این مناسب است که صدای زنگ ماشین لباسشویی خود را از آهنگ Space بشنود. در میان انواع مختلف، حتی لحظات شیرینی نیز وجود دارد، مانند صدای مهیج موسیقی نقشه جهان، و نحوه عملکرد موسیقی جاز آهنگ The Saxophone’s Song در زمینه مبارزه با آقای ساکس. همانطور که فکر می کنید موسیقی ریمن نمی تواند بهتر از آهنگی به نام Harmony در سطح Bongo Hills باشد، آهنگ Picture Perfect را در حین اجرای مراحل Eraser Plains یا Pencil Pentathlon می شنوید و متوجه می شوید که تیم صوتی یوبی سافت یکی از زیباترین آهنگ های اوایل دوران PSone را ایجاد کرد.

RAYMAN - اکانت قانونی پلی استیشن - اکانت اکسترا - اکانت ظرفیتی - اکانت قانونی پرمیوم - تلگرام : Cd stop playstion - پشتیبان : @saeedsamadi23

نقطه مرجع شما Rayman Origins و Rayman Legends

اگر نقطه مرجع شما Rayman Origins و Rayman Legends، اولین جنبه قابل توجه PSone Rayman تک نفره این است که حرکت قهرمان ما کندتر و پرشورتر است. بازی PSone همچنین برای Betilla the Fairy زمان می‌برد تا به Rayman پنج قدرت دائمی بدهد توانایی‌ هایی که عمدتاً از ابتدا در بازی‌های مدرن در دسترس هستند. او به سرعت به شما یک مشت تلسکوپی مشتی، توانایی آویزان شدن بر روی سکوها، یک مشت گرفتن برای تاب خوردن از حلقه های پرنده، و یک هلیکوپتر موی که با محبت میشل آنسل از آن به عنوان موی کوپتر یاد می کند به شما هدیه می دهد، اما قدرت اصلی برای دویدن وجود ندارد’ تا نیمی از بازی نرسید. ریمن نمی تواند شنا کند یا روی دشمنان بپرد. سر، و هیچ دیواری در عنوان PSone وجود ندارد.

این قدرت های موقتی است که توسط دوستان Rayman پراکنده شده است که هوشمندانه ترین و خوشایند ترین تنوع را در گیم پلی ارائه می کند. یک دانه جادویی از Tarayzan بر اساس تقاضا، پلتفرم‌های گیاهی را رشد می‌ دهد، درست همانطور که یک هلیکوپتر فوق‌ العاده از سوی موزیسین مانور بیشتری دارد، و یک کرم شب‌تاب غارهای Skops را روشن می‌ کند، که هر کدام تغییرات بدیع مکانیکی بازی هستند.

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی  GOD OF WAR و  اکانت پلاس ترکیه در کرج و خرید گیفت کارت ، اکانت قانونی پرمیوم

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، اکانت قانونی پرمیوم ، اکانت اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop  تماس بگیرید.

ایمیل: cdstop@cdstop.com

تلگرام : Cd stop playstion

پشتیبان : @saeedsamadi23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه