جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ،اکانت قانونی پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
زمانی که The Elder Scrolls V: Skyrim در سال 2011 راه اندازی شد، معیاری را برای بازی های نقش آفرینی تعیین کرد. دنیای بازی بزرگ آن، مملو از شخصیتهای فانتزی و دشمنان، همراه با یک درخت مهارت گسترده و سیستم تراز کردن دقیقتر، در مجموع بیشتر شبیه به رمان است.
بسیاری از بازیکنان ده ها ساعت، روز، هفته یا بیشتر در بازی شخم زدند. زیرا حتی در آن زمان بیش از این احساس می شد: تقریباً مانند یک زندگی فانتزی دوم روی پرده. جایی که به گوش دادن به شخصیت ها اهمیت می دادید’ داستانها، تا جایی که انجام کارها و جمع آوری اقلام عادی به اندازه ای شخصی شد که سرگرمکننده باشد به عنوان مهلتی از تمام شمشیربازی ها و جادو ها.
اما این بیش از یک دهه پیش بود. بله، دو نسل کامل کنسول قبل، یا تعداد بیشماری کارت گرافیک PC. بدیهی است که از آن زمان اتفاقات زیادی در دنیای بازی افتاده است (و ما موهای خاکستری بیشتری نیز رشد کرده ایم)، بنابراین آیا یک عنوان کلاسیک می تواند زندگی جدیدی فراتر از نوستالژی پیدا کند؟ خب، Skyrim به یک دلیل یک کلاسیک است …
برداشت سریع ما
ممکن است از یک عنوان 10 ساله به عنوان کلاه قدیمی شانه خالی کنید. اما چند ساعت کوچک نسخه Anniversary Skyrim را بررسی کنید و به سرعت در نهایت چند هفته کامل یا بیشتر را به خاطر جذابیت های آن از دست خواهید داد.
Skyrim در زمان عرضه در سال 2011 یک بازی نقش آفرینی برجسته بود. یک دهه روی آن ثابت میکند که چرا در آن زمان یک کلاسیک بود و از بسیاری جهات، اکنون حتی بیشتر از آن است. این یک نوستالژی نیست، فقط یک عنوان فانتزی عمیق است که به روش درست انجام شده است.
مطمئناً، هنوز چیزهای عجیبی وجود دارد ظروف بدون دلیل روی میز می رقصند، صداگذاری تکراری ناخواسته سرگرم کننده است، و مکانیک می تواند احساس کند که قدیمی شده است (به ویژه جنگ) اما وسعت این دنیا به سرعت آگاهی و اشتهای شما را به خود مشغول می کند. برای کشف بیشتر برای تکمیل تلاش دیگری.
فرقی نمیکند با The Elder Scrolls و Skyrim کاملاً تازه کار باشید، برای یک بازدید مجدد برگشته اید، در یک سفر هیجان انگیز با دامنه ای رمان مانند که تعداد کمی از بازی های ویدیویی به این سطح تسلط دارند، خواهید بود.
The Elder Scrolls V: Skyrim Anniversary Edition بهترین راه برای تجربه این شاهکار نقش آفرینی در کنسول های نسل بعدی است.
The Elder Scrolls V Skyrim Anniversary Edition – 5.0 / 5
برای | در برابر |
---|---|
|
|
داستان: بار دوم
اگر قبلاً Skyrim را بازی نکردهاید، میخواهید یک لذت عمیق را تجربه کنید. حتی اگر این یک بازی تکراری برای شما باشد، رک و پوست کنده، جناحها، مأموریت ها، ارتقا ها و مسیر های بالقوه زیادی برای کار کردن وجود دارد که از بسیاری جهات با این حال یک بار دیگر احساس جدیدی دارد. در حالی که ما بسیاری از ویژگی های خط داستانی را در دومین بازی اصلی خود به یاد آورده ایم، اما انواع مأموریت های جانبی وجود دارند که کاملاً تازه به نظر می رسند.
از منظر داستانی، خلاصه غیر اسپویل این است که اژدها به Skyrim بازگشته اند. شما که معلوم می شود یک اژدها هستید، باید به چه دلیل و هدفی کار کنید، که یک ماجراجویی کامل را در توسعه مهارت های خود به همراه دارد تا در آن ماموریت ادامه دهید.
ارتقاء سطح، که با توسعه مهارت های مختلف از طریق عمل به آنها دست خواهید یافت، سه ستون اصلی شما را پوشش می دهد: سلامتی، یا اینکه چقدر می توانید ضرب و شتم را تحمل کنید. استقامت، که در بخش هایی برای دویدن و حملات قدرت استفاده می شود. magicka، که حجمی است که برای طلسم کردن در دسترس دارید.
اینها مهم هستند، زیرا باید تا حدودی به این فکر کنید که آیا میخواهید در مجیککا همه کاره شوید و یک جادوگر واقعی باشید، شرطهای خود را در این سه مورد بگسترانید تا در سناریوهای مختلف توانایی داشته باشید، یا به زور کامل در ایجاد سلامتی عمل کنید. و استقامت برای حملات سنتی با سلاح های یک و دو دست.
درخت مهارت بسیار پیچیدهتر از ستونهای سهگانه است، و باید به آن و محل سرمایهگذاری امتیازات سطح بالا خود توجه کافی داشته باشید. بالا بردن سطح مهارتهایی که به نظر میرسد در مراحل اولیه بازی (معمولاً نبرد) بسیار آسان است، فقط برای اینکه متوجه شوید که ممکن است ایده بهتری باشد که هر چه سریعتر توانایی های آهنگری یا مسحور کننده خود را ارتقا بدهید.
یک منظره وسیع
Skyrim واقعاً جهان باز است، منظرهای وسیع و کوهستانی که در مواقعی، اگر مسیری را که قرار است به آن بروید گم کنید، میتواند برای پیمایش آن دشوار باشد (طلسم Clairvoyance دوست شماست. در این راستا، که مسیر را روشن می کند). با این حال، بازی در PlayStation 5 برای این بررسی، وفاداری گرافیکی به روز اجرا در 4K 60 فریم بر ثانیه اغلب به اندازه کافی چشم نواز است. شما را وادار به توقف و تماشای مناظر کنید. چیزی که برای یک بازی ده ساله که به وضوح سن خود را نشان میدهد، کار بدی نیست.
زمانی که بازی برای اولین بار منتشر شد، هیچ چیزی در این مقیاس وجود نداشت. حتی در حال حاضر، نقشه Skyrim آنقدر بزرگ است که باید در اطراف آن حرکت کنید و این به استثنای نقشه های داخلی و مناطق اضافی خارج از نقشه است. همانطور که غارها، قلعه ها، شهرها و موارد دیگر را کشف می کنید، علاوه بر این، نقشه شما را پر می کنند آنها را برای سفر سریع باز کنید، که برای پیمایش در چنین منظره غول پیکر و پایان دادن به ماموریت ها ضروری است. البته بخشی از سرگرمی کاوش است که ضروری است و مانند یک زاغی، به زودی معتاد می شوید که هر سینه، کمد، کوزه و هر چیز دیگری را برای غارت مفید جستجو کنید.
- cdstop
- آبان 28, 1402
- 207 بازدید