Assassin’s Creed Mirage یکی از بازیهای مورد انتظار در سال 2023 بوده است و نتوانسته تجربه خود را راضی کند. کوتاه و ساده نگه داشتن داستان یک انتخاب عالی بوده است، و با تمرکز بر مکانیک های قدیمی با بهبودهایی که از نو تصور می شود، تا حد زیادی انجام شده است. یوبی سافت به طرفداران قول داده بود که در پانزدهمین سالگرد این فرنچایز به ریشه های خود بازگردند و آن را حفظ کرد. برای گیمرهایی که قبلاً بازیهای قدیمی Assassin’s Creed را تجربه کردهاند، مطمئنا Mirage به طرز خوبی احساس نوستالژیک میکند. من مدت زیادی را صرف بازی این عنوان کردهام و آنچه را که یوبیسافت با آخرین دنباله ارائه کرده بود، تجربه کردهام . بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا مروری عمیق از آخرین فصل از مجموعه فرنچایز در بغداد است. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
فرنچایز Assassin’s Creed قلب های بسیاری را در مدت 15 سال تصاحب کرد و در مورد من تفاوتی ندارد. اولین Assassin’s Creed که با بازی هایی مانند Prince of Persia و سایر بازی های هک اند اسلش بزرگ شد، با دنیای باز و گیم پلی مبتنی بر مخفی کاری اش مرا مجذوب خود کرد. با گذشت سالها، فرنچایز به آرامی تکامل یافت و چیزهای جدید زیادی را برای تجربه به ارمغان آورد.
با این حال، با گذشت زمان، تجربیات گذشته در این راه از بین رفت و Assassin’s Creed Mirage تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آن انجام می دهد. در طول کل گیم پلی خود، نمی توانستم حس آشنایی را که از بازگشت اولین بازی با گرافیک بهبود یافته به دست آوردم، متوجه نشدم. همانطور که به نظر می رسد هیجان انگیز است، اما در برخی مناطق تکراری احساس می شود. من همه آن را در خلاصه ای مفصل درباره آخرین بازی مبتنی بر مخفی کاری بحث خواهم کرد.
کاوش: در اطراف خیابان ها و خطوط بغداد قرن نهم
فرنچایز Assassin’s Creed به خاطر جهان های تاریخی دقیقش که برای دانش بشری دقیق هستند، به خوبی شناخته شده است. یوبی سافت در بازسازی جهان قرن نهم بغداد و تمرکز بر ارزش های اسلامی کار بزرگی انجام داد. شهر گرد پر جمعیت است و حسی از تمدن واقعی آن دوران را القا می کند.
پس از شروع مکانیک های RPG و جهان باز در فرنچایز، احساس همه جانبه کاملاً وجود نداشت. در حالی که از نظر تاریخی مناطق دقیقی را با عکسهای RPG ارائه میکرد، اما چندان مسحورکننده نبود. بیشتر مناطق قابل اکتشاف فقط زمین باز بودند و کاری برای انجام دادن نداشتند. اما با بازی Assassin’s Creed Mirage این حس کم شد و در شهر متراکم بغداد احساس گم شدن کردم.
توجه به جزئیات به چندین حوزه مانند معیشت مردم بسته به منطقه ای به منطقه دیگر توجه شده است. به عنوان مثال، به نظر می رسید هدف بیرونی شهر با زندگی مشکل ساز است، در حالی که شهروندان درونی شیک تر بودند. تضاد بین هر منطقه واقعاً غوطه وری و جهان سازی بازی را افزایش داد.
دنیای AC Mirage نیز در مورد معماری یا فضای داخلی کاملاً دقیق است. هر خانه، خیابان، خط و پشت بام پر از جزئیات است و به خوبی به هم متصل است. لحظه ای نبود که محیط برای یک بار تکراری شود و گذر از آن لذت بخش باشد. علاوه بر این، فقدان مینیمپ ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما بهتر بود ندانم چه چیزی پیش روی من است.
در مجموع، به نظر من، بهتر است در یک منطقه کوچکتر، محیطی سرسبزتر داشته باشیم تا یک جهان باز وسیع با زمین های خالی. در حالی که بسیاری ممکن است از کوچک بودن جهان در مقایسه با اسپینآفهای RPG شکایت داشته باشند، اما کمرنگ نبود.
تجربه پنهان کاری
Stealth بخش اصلی تجربه Assassin’s Creed است و Mirage این تجربه را به خوبی حفظ می کند. بازگشت سطوح بدنامی تجربه مخفی کاری را بهبود می بخشد، زیرا بازیکنان باید قبل از حذف کسی متفکر باشند. مشابه سه گانه اتزیو، بازیکنان می توانند با پایین آوردن پوسترها یا رشوه دادن، بدنامی خود را برطرف کنند. این ویژگی مرا نوستالژیک کرد و تجربه مخفی کاری را بهتر کرد.
جدای از بازگشت ویژگی بدنامی، اکثر سیستم های مخفی کاری و تشخیص مانند تکرارهای قبلی کار می کنند. هنگامی که دشمنان شناسایی شده می توانند زنگی را به صدا درآورند تا به دیگران در منطقه هشدار دهند و نزدیک شدن به موقعیت ها را دشوارتر کند. با این حال، صرفاً فرار از منطقه شناسایی شده و نزدیک شدن مجدد به هدف، شرایط اولیه را بازیابی کرد. سیستم تشخیص میتوانست برای این شرایط بهینه شود، اما این یک فرصت از دست رفته است.
سیستم بدنامی حتی رویکرد مخفی کاری را پویاتر می کند زیرا بدنامی بالاتر به معنای ریسک بیشتر است. ممکن است لحظاتی پیش بیاید که NPCها بتوانند شما را نزد نگهبانان ببینند و سفر را سخت کنند. در بالاترین سطح شهرت، کمانداران روی پشت بامها ظاهر میشوند که ناشناس ماندن را سخت میکنند. علاوه بر این، انجام هیچ کاری در مورد آن می تواند باعث شود که شکارچیان بازیکن را بکشند و باعث شکست بزرگ شود.
تجربه پارکور
پارکور عنصری است که باعث میشود Assassin’s Creed آنطور که هست احساس شود و یوبیسافت با Mirage تلاش کرد تا حس کلاسیک را بازگرداند. در حالی که توسعه دهندگان در دادن حس اصلی به بازیکنان موفق شدند، اما آنقدرها هم عالی نیست. انیمیشن پارکور کاملاً محدود است و هر از گاهی تکراری است، در حالی که AC Unity قبلی آن تجربه پارکور بهتری را ارائه داد. این را می توان نادیده گرفت زیرا انیمیشن ها نسبتاً روان هستند و مانند قبل شلوغ نیستند.
با این حال، ستودنی است که تجربه پارکور آخرین بازی با عناوین RPG یکسان نبود. با تنوع زیاد در محیط، تصمیمات حرکتی نقش مهمی در سفر از یک نقطه به نقطه دیگر ایفا کردند. علاوه بر این، جزئیات داخلی نیز به تجربه پارکور رایگان تر کمک کرد و من را وادار نکرد که فقط به سقف ها وابسته باشم.
قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس ترکیه و اکانت پرمیوم در کرج و خرید گیفت کارت
جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، اکانت پرمیوم ، اکانت اکسترا و اکانت ظرفیتی و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
ایمیل: cdstop@cdstop.com
تلگرام : Cd stop playstion
پشتیبان : @saeedsamadi23
خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس ترکیه و اکانت پرمیوم در کرج و خرید گیفت کارت – اکانت پرمیوم
- cdstop
- مهر 18, 1402
- 248 بازدید