Wo Long: Fallen Dynasty - اکانت قانونی پلی استیشن - ظرفیتی - اکانت پلاس ترکیه - گیفت کارت- تلگرام : Cd stop playstion

نمی توان انکار کرد که Team Ninja، توسعه دهندگان Wo Long: Fallen Kingdom و قبلاً Nioh ، یک استودیوی با استعداد است که جایگاه خاص خود را در ژانر Souls پیدا کرده است. جایی که Sekiro: Shadows Die Twice از تلاش نرم افزاری برای تجسم مجدد ژانر Soulsborne خود بود، Wo Long: Fallen Dynasty از Team Ninja همان مراحل را منعکس می کند تا به چیزی مستقل تبدیل شود، اما با همان آشنایی با سری محبوب Nioh خود. اما این تلاش برای تغییر فرمول چقدر موفق بود؟ در اینجا بررسی نهایی ما از Wo Long: Fallen Dynasty در رایانه شخصی است. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

طرفداران Nioh می‌دانند که با روشی که Team Ninja داستان‌های خود را ارائه می‌کند چه انتظاری دارند. نبردهای حماسی، هیولاهای اهریمنی، چشمان قرمز درخشانی که به طور واضح نشان دهنده شیطان است و قهرمانی خاموش که بر همه ناملایمات پیش آمده غلبه می کند. بیشتر داستان از طریق کات سین هایی گفته می شود که بیشتر در پایان یک ماموریت اتفاق می افتد و شکاف بین جایی که بودید، کجا می روید و چرا را پر می کند. خلاصه‌های کوتاه تکمیلی به عنوان متن در حین بارگذاری صفحه‌ها ارائه می‌شود که قبل از شروع ماموریت، اطلاعات مختصرتری را اضافه می‌کند. با این حال، با وجود این، و همچنین دانش قبلی من در مورد جدول زمانی کلی «عاشقانه سه پادشاهی» که Wo Long در آن اتفاق می‌افتد، هنوز هم از نظر زمان‌شناسی کمی گمشده بودم.

داستان فیلم Wo Long در سال 184 پس از میلاد و در زمان آغاز شورش عمامه زرد که در نهایت منجر به سقوط سلسله هان شد، اتفاق می‌افتد. از همان ابتدا احساس سردرگمی کردم که شخصیت من کیست و چگونه آنها در این درگیری قاطی شدند. اگرچه، انصافاً، این داستان آنقدرها مربوط به داستان آنها نیست، بلکه چشم انداز آنها از نبردهای بزرگی است که در این دوران به راه افتاده است. علیرغم اینکه از شخصیت من به عنوان یک “مزدور” یاد می شود، به نظر می رسید که من فقط یک روستایی تصادفی هستم که به طور تصادفی وارد درگیری عمامه های زرد شده ام.

قدرت و تجربه بازیکن

با این حال، ارتقاء سطح به آن اندازه که من می خواهم مهم نیست. این احساس را ندارد که شخصیت شما در حال قوی‌تر شدن است، حتی پس از سرمایه‌گذاری کافی از Ki Genuine (این تجربه شبیه به Souls در Dark Souls است.) بر خلاف سایر Soulslike ها، 10 بار به سطح بالا بروید. تفاوت قدرت بین شخصیت و دشمنان بیشتر به سیستم Morale Rank در طول ماموریت بستگی دارد، بنابراین حتی اگر من نسبت به سطح ماموریت توصیه شده به طور قابل توجهی “بیش از حد” بودم، آن تفاوت را در قدرت نسبت به تفاوت احساس نمی کردم. رتبه اخلاقی در ماموریت ها چه من سطح 10 بودم و چه سطح 50، مبارزه با دشمن رتبه 12 اخلاقی در زمانی که من فقط رتبه 1 یا 2 هستم، باز هم مساوی با خودکشی بود. این باعث می‌شود که هر ماموریت جدید مانند یک تجربه سطح‌سازی جدید احساس شود و پیشرفتی را که در غیر این صورت احساس می‌کردید شکست می‌دهد. سیستم Morale Rank مکانیک جالبی برای معرفی Team Ninja بود و یکی از ویژگی های برجسته ای است که Wo Long را از هم جدا می کند.از بقیه، اما من یک دیفرانسیل توان سنتی تر را برای سطوح ترجیح می دادم. شرم آور است که مکانیک مبارزات و انحراف Wo Long ، به همان اندازه که جذاب هستند، در مقایسه با سیستم های هم عصر خود، در مقام دوم نسبت به سیستم Morale Rank بازی می کنند.

تجربیات بازی آنلاین

با این حال، می توان بسیاری از تکرارها را هنگام بازی با دوستان کاهش داد. تقریباً هر مأموریتی برای بازی با دیگران به صورت آنلاین در دسترس است، فقط تعداد کمی استثنا. در طول دسترسی اولیه‌ام به Wo Long قبل از انتشار رسمی، نتوانستم کسی را پیدا کنم که با او به صورت آنلاین بازی کنم. با این حال، از زمان راه‌اندازی، من همیشه می‌توانم فهرستی از ماموریت‌های بازیکنان برای پیوستن پیدا کنم. با این حال، به نظر می رسد که زیرساخت آنلاین Wo Longمتکی به اتصال میزبانی نظیر به نظیر است. بنابراین پایداری تجربه آنلاین منوط به اتصال اینترنتی شخصی بازیکن میزبان است. بیش از چند بار به بازیکنانی متصل شدم که نه اتصال قوی و نه قابل اعتمادی داشتند. به این معنی که دشمنان اغلب در جای خود یخ می زدند و حملات من بی اثر به نظر می رسید، یا به دلیل اینکه نمیتوانستم حملات دشمنان را ببینم به منظور طفره رفتن یا انحراف به موقع ضربه می خوردم.

دنده و مدیریت موجودی

علیرغم گیم پلی تکراری، نیروی محرکه ای که مرا درگیر می کرد، در واقع تنوع زیادی از غارت ها بود. من شخصاً عاشق سیستم های مبتنی بر غارت RNG هستم که دارای مجموعه ای قوی از اصلاح کننده ها هستند. سیستم کمیاب، پاداش‌های مجموعه و تنوع ساخت به همین دلیل است که Nioh و Nioh 2 را دوست داشتم و از معرفی اولیه من با این سیستم‌ها از Diablo نشات می‌گیرد. به همین دلیل است که من طرفدار فرنچایزهای Borderlands و Destiny هستم و Wo Long نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای برخی، غارت در Wo Long ممکن است تا حدی فاحش به نظر برسد. اما من از حجم عظیم غارتی که پیدا کردم لذت بردم. این چیز خوبی است که Wo Longدارای محدودیت موجودی 500 مورد است که سریعتر از آنچه فکر می کنید پر می شود.

گفته شد، مدیریت موجودی در Wo Long: Fallen Dynasty آسیب می بیند. آیتم‌ها را می‌توان به روش‌های مختلفی مرتب کرد، مانند بالاترین حمله یا دفاع، یا تاریخ دریافت که در ابتدا آخرین موارد به‌دست‌آمده را نشان می‌دهد. با این حال، نوع برای هر دسته متفاوت است بنابراین سلاح ها با زره یا لوازم جانبی متفاوت هستند. نوع مرتب‌سازی نیز زمانی که در Blacksmith هستید، پس از تغییر ماموریت‌ها و حتی زمانی که یک بازی ذخیره شده را بارگذاری می‌کنید، به حالت پیش‌فرض برمی‌گردد.

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و  اکانت پلاس ترکیه

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop  تماس بگیرید.

ایمیل: cdstop@cdstop.com

تلگرام : Cd stop playstion

پشتیبان : @saeedsamadi23

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و  اکانت پلاس ترکیه – خرید اکانت – اکانت ظرفیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه