Gotham Knights

خرید محصول Gotham Knights
شناسه محصول: نامعلوم

قیمت: تومان ۹۹,۰۰۰تومان ۷۸۹,۰۰۰

پاک کردن
از شما بابت همکاری متشکریم... آیا از قیمت های ما رضایت دارید؟
توضیحات

مدتی است که سری بازی‌ های فیفا در رکود قرار دارند. طی چند سال گذشته، هر بازی جدید بیش از قبل کهنه به نظر می رسد و طرفداران معمولا نسبت به پیشرفت بسیار کمی که این سری بازی تجربه کرده است، احساس نارضایتی دارند و این موضوع به طور ویژه در حیطه‌ هایی مثل بخش Career Mode بازی بیشتر نیز حس می کنیم. اما برای بازی فیفا 22 به نظر می‌ رسد استودیو EA Sports می‌خواهد تغییرات بزرگی در این سری بازی ایجاد نماید که موارد مهمی را به طرز قابل توجهی تغییر می دهند. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

تکنولوژی هایپر موشن (HYPERMOTION) FIFA 22 ULTIMATE

اولین و بزرگترین تغییر بزرگ در ارتباط با بازی فیفا 22 تکنولوژی هایپر موشن می باشد. هایپر موشن نامی است که استودیو EA Sports به یک دوباره سازی کامل روند انیمیشن‌ های، داده است. تیم توسعه از مسابقات ۱۱ نفره در برابر ۱۱ نفره فوتبال واقعی صحنه‌ های حرکتی گوناگونی را ضبط می کند و از اطلاعات تولید شده در این ویدیوها برای بهبود انیمیشن بازی در حیطه‌های متفاوت استفاده می کند. همه چیز از لمس اولیه توپ و دویدن‌های سریع تا تکل زدن‌ها و توپ‌گیری‌های تک به تک و حتی حرکت معمول توپ در هوا از پایه تولید می شوند.

استفاده از ماشین لرنینگ برای انیمیشن‌ها

ظاهرا این موضوع یکی از بخش‌ های حیاتی سیستم انیمیشن جدید بازی فیفا 22 می باشد. این بازی از یک الگوریتم یادگیری ماشینی استفاده خواهد کرد که از مجموع ۸.۷ میلیون فریم Motion capture در دسترس استفاده خواهد شد تا انیمیشن‌ های جدیدی در طی گیم‌ پلی بازی و در لحظه تولید کند. طبق گفته شرکت EA این موضوع به معنای آن است که انیمیشن‌ هایی خواهیم داشت که پویا، ارگانیک‌تر، طبیعی‌تر و مناسب برای موقعیت‌ها و صحنه‌های متفاوت و گوناگونی می باشد. به طور کلی شرکت EA می‌گوید بیش از ۴ هزار انیمیشن جدید برای بازی فیفا 22 وجود خواهد داشت.

پیشرفت‌های گیم‌ پلی

اگر از تکنولوژی هایپر موشن بگذریم، بازی فیفا 22 در حال بهبود بخشیدن تعدادی موارد مربوط به زمان بازی درون زمین نیز می باشد. هوش مصنوعی بازی همچنان در حال دریافت تغییرات و پیشرفت‌ های گوناگون می باشد و هر دو حالت حمله و دفاع هوش مصنوعی قرار است با شخصیت و هوشمندی بیشتری نسبت به موقعیت‌ ها و نقش‌ ها در زمین عمل خواهد کرد. صفحات اطلاعات مسابقه (Match Facts) و عملکرد بازیکن به همراه آنالیز‌هایی عمیق تر بازسازی شده است و در عین حالت استودیو EA Sports به ما قول موقعیت‌ های تن به تن فیزیکی‌ تر و پر انرژی‌ تری در بازی را نیز خواهد داد. همچنین در هنگام انتخاب تاکتیک گزینه‌ های بیشتری وجود دارد که به شما قابلیت کنترل بیشتری خواهد داد. در کنار این موارد در مکانیک دویدن تغییراتی ایجاد شده است، فیزیک توپ و دروازه‌بان و موارد دیگری از بازی نیز بهبود‌هایی گوناگون پیدا کرده اند.

دیگر بهبود‌ی‌ها

علاوه بر موارد گفته شده بازی فیفا 22 در حال اعمال تغییرات بیشتری نیز می باشد. تغییراتی که شاید در نگاه اول کوچک باشد اما حتما برای طرفداران این مجموعه تغییراتی رضایت‌ بخش خواهند بود. به عنوان مثال صحنه‌های گل‌های مهم بر اثر نوع بازی و گل زده شده تغییر خواهد کرد و صحنه‌های تماشاچیان، انیمیشن‌ها و ویدیوهای تازه ای به همین منظور در بازی موجود است و حتی گاهی بازیکنان تعویضی و مدیر باشگاه نیز در شادی‌ ها شرکت می‌کنند. همچنین بازی فیفا 22 قابلیت جدید تمرکز روی دوربین شادی را اضافه می کند. این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهد به جای اجبار به مشاهده شادی حریفان، بعد از گل خوردن بر عکس‌العمل اعضای تیم خود تمرکز نمایید. تغییرات و بهبود‌های دیگری نیز موجود است که شامل سرعت‌های دویدن بالاتر، روشهای بیشتری برای انتخاب میان بازیکنان در هنگام دفاع، تغییراتی در ضربات ایستگاهی و تغییرات دیگر می باشد.

باشگاه‌های شخصی‌سازی شده

این قابلیت یکی دیگر از ویژگی‌های تازه اضافه شده به بازی فیفا 22 می باشد. مدت زیادی از آخرین باری که این قابلیت نقشی در یک بازی فیفا داشته می‌گذرد اما بازی FIFA 22 به بازیکنان اجازه خواهد داد در حالت بازی Career Mode باشگاه مورد نظر خود را تشکیل دهند. شما می‌توانید نام باشگاه خود، کیت‌های باشگاه، پرچم و حتی استادیوم شخصی خود را طراحی و انتخاب نمایید و با استفاده از قابلیت‌ های شخصی‌ سازی زیادی که در بازی وجود دارد، نه تنها می‌توانید ظاهر مد نظر خود را به دست آورید بلکه بخش‌هایی وجود دارد که می‌توانید حتی اتمسفر تیم خود را نیز شخصی سازی نمایید. چیزهایی مثل آهنگ‌هایی که بعد از گل زدن پخش می‌شود، شعارهای هواداران و سرودی که هنگام خروج بازیکنان پخش خواهد شد.

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی بازی فیفا fifa23 و god of war و  اکانت پلاس ترکیه در کرج

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و god of war و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

 ایمیل: cdstop@cdstop.com

 تلگرام : Cd stop playstion

پشتیبان : @saeedsamadi23

مشخصات

مشخصات

پلتفرم

PLAYSTION 4, PLAYSTION 5

ظرفیت

ظرفیت اول, ظرفیت دوم, ظرفیت سوم

نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید.

نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.

بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید.

به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

پرسش و پاسخ

شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید!

اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید!

محصولات بیشتر
قیمت محصول:
تومان ۹۹,۰۰۰تومان ۷۸۹,۰۰۰