ممکن است کسی استدلال کند که Arkane Studios نیز خود چیزی شبیه به یک حلقه را پذیرفته است. آنها نوع خاصی از بازی را ایجاد می کنند، احساس خاصی که Dishonored، Prey و اکنون Deathloop را به هم پیوند می دهد. مانند پیشروی این بازی، Arkane مسیر جدیدی را با ترکیبی از تکرار و آزمایش ایجاد کرده است. تکرار و اصلاح بسیاری از مکانیکها و ایدههایی که بازیهای گذشته آنها را عالی کردهاند، در حالی که مفاهیم جدیدی را معرفی میکنند که به ارتقای کل بازی کمک میکنند. همانطور که گفتم، در میان این مکانیک ها، حلقه اصلی است. جزیره Blackreef در یک چرخه تکراری روزانه به دام افتاده است – و بنابراین صرف نظر از اینکه بمیرید یا در طول روز زنده بمانید، در همان روز صبح در همان نقطه از خواب بیدار خواهید شد. در روایت تک نفره، ماموریت قهرمان داستان کلت وان شکستن حلقه است – که تنها با ارتکاب یک مجموعه خاص از قتلها قابل انجام است. اهداف شما اغلب به خوبی تقویت شده و محافظت می شوند، و بنابراین رسیدن به آنها مستلزم مجموعه ای از دانش است که در شروع بازی، Colt آن را ندارد. جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، اکانت پرمیوم ،اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
اساس بازی DEATHLOOP (DEULUX EDITION)
Deathloop حول این غرور اساسی ساخته شده است. شما در زمینه اطلاعات، سلاحهای جدید و روشهایی برای ترور اهداف خود سرنخ خواهید داشت – و اگرچه مقابله با هر سرنخ به یکباره غیرممکن است، کلت و قاتل رقیب او، جولیانا، دانش خود را بین حلقهها حفظ میکنند، در حالی که دیگران فراموش میکنند. از برخی جهات، روشی که شما به این موضوع نزدیک میشوید، خطی است – شما در طول روز مجموعهای از اطلاعات را دریافت میکنید که به شما امکان میدهد در حلقه بعدی کار خاصی را انجام دهید. از جهات دیگر بازتر است، جایی که شما اساساً قفل میانبرها را باز میکنید – یک رمز عبور به دری که در یک حلقه آموخته شده است به خاطر سپرده میشود و دفعه بعد میتواند استفاده شود و غیره.
با توجه به نزدیکی دو نسخه، برای من دشوار است که در مورد جمع آوری اطلاعات حلقه زمان Deathloop صحبت کنم بدون اینکه به بازی Twelve Minutes اخیراً منتشر شده فکر کنم – بازی که از همان ترفند استفاده می کند. Twelve Minutes به دلایل بسیار معتبر زیادی مورد انتقاد قرار گرفته است، اما نحوه ارائه اطلاعات و تشویق بازیکن به استفاده از دانش خود از حلقه های گذشته برای پیشرفت، یکی از بهترین چیزها در مورد بازی بود. Deathloop این را دارد – اما این کار را بهتر انجام می دهد.
ساختار بازی DEATHLOOP (DEULUX EDITION)
زمان در Blackreef به چند بخش مختلف تقسیم می شود – صبح، ظهر، بعد از ظهر و عصر. به جای اینکه یک ساعت درون بازی به آرامی پیشروی کند، هر یک از مناطق جزیره در هر زمان از روز یک حالت جهانی منحصر به فرد دارند، به این معنی که شما در هر روز در بازی چهار “تلاش” در یکی از مناطق جزیره دریافت می کنید. بسته به ساعتی که باشد، مردم کارهای مختلفی انجام میدهند، مناطق قفل یا باز میشوند، و برخی رویدادهای مهم یا در حال آمادهسازی یا در حال انجام هستند. از آنجایی که برای شکستن حلقه باید مجموعه خاصی از اهداف را تکمیل کنید، یک عنصر پازل زمانبندی نیز وجود دارد – برای موفقیت، باید برنامهای تعیین کنید که به شما اجازه دهد هر کاری را که باید در یک روز انجام دهید. .
علاوه بر این، شما باید تجهیزات و توانایی های خود را بین حلقه ها جابه جا کنید. در حالی که کلت دانش خود را از یک حلقه به حلقه دیگر حفظ می کند، تنها راهی که می توانید تجهیزات و توانایی ها را حفظ کنید از طریق “Infusion” است، فرآیندی که آیتم ها را به شما متصل می کند و تضمین می کند که وقتی زمان به دلیل مرگ یا پایان یافتن حلقه های زمانی به پایان می رسد، با آنها بازپرداخت کنید. روز. تزریق هزینه منبعی است که هنگام کاوش و مبارزه جمع آوری می کنید – و هرگز به اندازه کافی وجود ندارد و تماس های دشوار را مجبور می کند.
توضیح این که چقدر همه اینها قدرتمند است و چقدر هوشمندانه با مدرسه طراحی آرکان در استفاده از آن مهارت دارد، چالش برانگیز است. درخت مهارت از بین رفته است، و با اقدامات ارگانیک تر از چیدن اشیا و مواجهه با تصمیمات دردناک در مورد اینکه چه چیزهایی را تزریق کنیم و برای حلقه های آینده نگه داریم جایگزین شده است. یکی از انواع مهارت ها، اسلب ها، چیزی است که من آن را توانایی های اولیه Arkane می نامم. به عنوان مثال، یکی وجود دارد که اساساً دقیقاً مانند توانایی «پلک زدن» Dishonored است. اینها فقط از شخصیتهای رئیس خارج میشوند، و القا و نگهداری آنها بسیار گران است. چندین بار وقتی بین اسلبهای مختلف تصمیم گرفتم ناراحت شدم، زیرا هر کدام به طور منحصر به فردی مفید هستند.
سپس نحوه تعامل مفهوم حلقه با داستان وجود دارد. آن لمسهای کلاسیک همهجانبه سیم کارت – فایلهای صوتی، یادداشتها، گزارشهای چت ترمینال کامپیوتری – آنها دیگر فقط ساختن جهان نیستند، بلکه اغلب اطلاعات حیاتی هستند که میتوانند در حلقه بعدی استفاده شوند. حتی پچ پچ های بیهوده بین دشمنان خرخر که در سراسر جزیره پخش می شود، می تواند سرنخ های مهمی را در خود داشته باشد – و این یک راه نابغه برای به دام انداختن علاقه حتی آن دسته از بازیکنانی است که به طور طبیعی به طور کامل با روایت عالی نوشته Deathloop درگیر نمی شوند.
Arkane به خاطر مهارت بسیار خوبی در موضوعات داستانی معروف است و Deathloop نیز از این قاعده مستثنی نیست. من فکر میکنم آنچه در مورد آن بسیار تاثیرگذار است این است که یک گروه شخصیتهای به خوبی توسعهیافته در اینجا وجود دارد – نه فقط کلت و جولیانا، قاتلان دوئل که برجستهتر در بازاریابی هستند، بلکه شخصیتهای اصلی دیگری که معماران و اهداف Blackreef را تشکیل میدهند. اینها از آن دسته شخصیت هایی هستند که احتمالاً انبوهی از هنرهای تخیلی، هنری و تخیلی طرفداران را به راه خواهند انداخت.
قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس ترکیه و اکانت پرمیوم در کرج و خرید گیفت کارت
جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت اکسترا ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه ، اکانت پرمیوم ، اکانت اکسترا و اکانت ظرفیتی و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.
ایمیل: cdstop@cdstop.com
تلگرام : Cd stop playstion
پشتیبان : @saeedsamadi23
خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن ، اکانت ظرفیتی ، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و اکانت پلاس ترکیه و اکانت پرمیوم در کرج و خرید گیفت کارت – اکانت پرمیوم
شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، از طریق دکمه زیر اقدام نمایید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.
افزودن دیدگاه جدیدهنوز بررسیای ثبت نشده است.