خرید پلاس اکسترا

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن، ظرفیتی، اکانت قانونی fifa23 و GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه، اکانت قانونی پرمیوم، اکسترا و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop تماس بگیرید.

خرید پلاس اکسترا

اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا پیشنهادی هیجان انگیز و فوق العاده است که سونی آن را به صورت رسمی به بازار پلی استیشن معرفی کرده است تا مشترکین از لیست جذاب بازی های رایگان این اشتراک لذت ببرند.

وب سایت ما هم اکنون آماده ارائه خدمات در خصوص خرید پلاس اکسترا است که به صورت قانونی برای کاربران ایرانی ارائه می کند. این اشتراک پلاس تفاوت های زیادی با مدل های پلاس قبلی و قدیمی دارد. اضافی یعنی چه؟ پلاس اکسترا چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین بازی های این اشتراک کدامند؟

خرید اشتراک Plus Extra چیست؟

به زبان ساده، پلی استیشن در تلاش است تا با اشتراک Game Pass Xbox رقابت کند. قبل از ورود 2 اشتراک جدید Plus Extra و Plus Deluxe یا Premium، PS Now اشتراکی بود که بازی های رایگان داشت. سونی با حذف کامل اشتراک PS Now، تمامی بازی های رایگان خود را در دو پلاس جدید قرار داد و لیست بازی ها را به شدت افزایش داد.

بنابراین با خرید پلی استیشن پلاس اکسترا می توانید علاوه بر امکانات معمولی پلاس از بازی های رایگان نیز استفاده کنید.

بازی های پلاس اکسترا چیست؟

با خرید پلاس اکسترا به لیست بازی های پلاس اکسترا دسترسی کامل خواهید داشت. این لیست اصلا کوتاه نیست و شامل بازی های +Ubisoft و عناوین محبوب یوبی سافت نیز می شود. اما در ادامه به نام برخی از بهترین بازی های پلاس اکسترا اشاره خواهیم کرد.

  • The Last of Us Remastered
  • Uncharted: Legacy of Thieves Collection
  • Uncharted 4: A Thief’s End
  • Grand Theft Auto V
  • Horizon Forbidden West
  • Ghost of Tsushima: Director’s Cut
  • Bloodborne
  • Uncharted: The Nathan Drake Collection
  • Resident Evil 2
  • Final Fantasy VII
  • God of War
  • Horizon Forbidden West
  • Demon’s Souls
  • Horizon Zero Dawn

ظرفیت های مختلف اکانت پلاس اکسترا چیست؟

هر حساب پلاس به ظرفیت های مختلفی تقسیم می شود که شامل موارد زیر است:

  • اکتیو ps5
  • اکتیو ps4
  • نو اکتیو
  • ظرفیت کامل

تفاوت این ظرفیت ها چیست؟ کدام برای شما مناسب است؟

اکانت اکتیو PlayStation Plus Extra

قطعا از روی نام این ظرفیت می توانید حدس بزنید که این ظرفیت چه قابلیت هایی به شما می دهد. با ایجاد این اکانت می توانید اکانت را در دستگاه خود فعال کنید که در نتیجه کل امکانات اکانت در اختیار سایر کاربران شما قرار می گیرد. به طور خلاصه، می توانید از Plus در حساب شخصی خود بهره مند شوید و بازی ها را در کاربر خود ذخیره کنید.

اکانت ظرفیت نو اکتیو اکسترا

با این ظرفیت فقط می توانید در اکانتی که به شما تحویل می دهیم بازی کنید و پس از پایان اشتراک اکانت تمدید نمی شود و ذخیره های شما در حساب ما بی فایده می ماند.

اکانت ظرفیت کامل پلاس Extra

این ظرفیت که گران ترین گزینه در بین ظرفیت های دیگر است برای همه کاربران مقرون به صرفه نیست. زیرا با خرید کامل ظرفیت به تمامی گزینه های فوق از جمله اکانت پلاس اکسترا برای ps4 و ps5 به صورت فعال و تازه فعال دسترسی خواهید داشت.

در نهایت این گزینه فقط موقعی برای شما یک گزینه اقتصادی و مفید است که به پلاس برای 2 کنسول پلی استیشن 4 و 5 احتیاج داشته باشید. همچنین، یک کنسول می تواند به روشی فعال جدید در خود حساب (در مجموع 3 کاربر) بازی کند.

توجه: ظرفیت کامل تنها گزینه ای است که می توانید همان حساب قبلی را تمدید کنید.

آیا بازی ها پس از تکمیل اشتراک Plus Extra قفل می شوند؟

مثل هر اشتراک دیگری، اشتراک پلی استیشن پلاس اکسترا هم بعد از تمام شدن دوره آن غیرفعال می شود و کل مزیت های این اشتراک برای شما غیرفعال می شود. یعنی دیگر نمی توانید آنلاین بازی کنید و لیست بازی های Plus Extra برای شما قفل می شود.

آیا این اشتراک قابل تمدید است؟

بله، می‌توانید با تمدید حساب Plus Extra، دسترسی خود را به بازی‌هایی که قبلاً دانلود کرده‌اید باز کنید. برای تمدید کافیست یک بار دیگر اکانت پلاس را خریداری کرده و طبق دستورالعملی که برای شما ارسال می شود آن را فعال کنید.

آیا می توانیم از بازی های Plus Extra در حساب شخصی خود استفاده کنیم؟

این ویژگی تنها در صورت خرید یک حساب کاربری فعال برای شما باز می شود. همانطور که از نام آن پیداست، با خرید یک حساب کاربری فعال، قادر به فعال سازی حساب کاربری در کنسول خود هستید که به شما امکان می دهد از ویژگی های پلاس در کاربر شخصی خود استفاده کنید.

چگونه گیفت کارت پلاس بخریم؟

خرید گیفت کارت برای پلاس یک گزینه مقرون به صرفه نیست. زیرا باید دقت کنید که گیفت کارتی که خریداری می کنید با اکانت منطقه شما یکی باشد و به همین دلیل قیمت این محصول به دلار، یورو، پوند و … محاسبه می شود که قیمت ارزانی برای پلاس محسوب نمی شود.

در سایت پلاس پریمیوم اشتراک پلاس با منطقه ترکیه را ارائه می دهیم که باعث کاهش چشمگیر قیمت می شود! همچنین با فروش آن اکانت یک بار دیگر قیمت را کاهش می دهیم. زیرا هر اکانت در 3 ظرفیت مختلف فروخته می شود و به همین دلیل هزینه آن بین این 3 عدد تقسیم می شود.

اما اگر اکانت پلی استیشن شما منطقه ترکیه است و می خواهید کیف پول خود را شارژ کنید، خرید گیفت کارت پلی استیشن ریجن ترکیه را به شما پیشنهاد می کنیم که تیم ما آن را با قیمتی مقرون به صرفه به شما پیشنهاد می کند! با خرید این محصول می توانید به راحتی حساب خود را شارژ کرده و محصولات پولی مورد نظر را از فروشگاه پلی استیشن خریداری کنید.

نکته

با شارژ کیف پول نمی توانید اشتراک Ps plus را دریافت نمایید و این به علت محدودیت هایی هست که سونی روی این اشتراک در نظر گرفته شده است. اما می توانید آیتم هایی مانند بازی ها و باندل ها را دریافت کنید.

قیمت و خرید انواع اکانت قانونی پلی استیشن، ظرفیتی، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی  GOD OF WAR و  اکانت پلاس ترکیه در کرج و خرید گیفت کارت، اکانت قانونی پرمیوم

جهت خرید و اطلاع از قیمت انواع اکانت قانونی پلی استیشن، اکانت اکسترا ظرفیتی، اکانت قانونی fifa23 و خرید بازی GOD OF WAR و gta و همچنین اکانت پلاس ترکیه، اکانت قانونی پرمیوم، اکانت اکسترا ظرفیتی و گیفت کارت پلی استیشن در تهران و کرج با فروشگاه cdstop  تماس بگیرید.

ایمیل: cdstop@cdstop.com

تلگرام : Cd stop playstion

پشتیبان : @saeedsamadi23

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه